fbpx

פלטפורמה של בוט קולי

להוצאת שיחות שחוזרות על עצמן

למי זה מתאים:
פיננסים וביטוח
הלוואות לעסקים, החזרי מס לשכירים,
החזרי מס שבח ועוד..
נדל״ן
.ניהול נכסים, מכירת פרויקטים נדל"ן בארץ או בחו"ל
סקרים ותעמולה פוליטית
פריימריז, מפלגות, ראשות הממשלה,מועצה אזורית.
מפעילי סלולר
וחברת תשתיות
סמסונג מובייל , הוט מובייל ועוד ...
תרומות ופעילות
חברתית
גיוס לידים לתרומות
ועמותות. עזרה באיתור אזרחים נזקקים ועוד...
שירותים כלליים
טיפול בתאי לחץ, הזמנות מים
מינראליים , לימודים, אזרחות אמריקאית
חופשות בחו"ל,פיתוח תכנה ועוד...
יתרונות
יתרונות
שיחה אמיתית
איך אנחנו נשמעים?
פנסיות פטורות ממס
החזרי מס לשתיינים
הלוואות עסקיות
גיוס תרומות
חדר לחץ
החזר משכנתא
הגנה מפני ספאם
רשימת "אל להתקשר" פנימית

יכולת להוסיף מספרים שלעולם לא יקבלו שיחה בשום נסיבות.

סינון מספרים כפולים

המערכת לא תתקשר שוב אם הלקוח סומן כליד או הביע חוסר עניין.

מערכת זיהוי והתרעה

אם התסריט אינו רלוונטי לחלוטין לרשימה, השיחות לא ייצאו.

תמחור לפי כמות רישומי
מספרי טלפון
פלטפורמה של בוט קולי תיאור

 

  • הפלטפורמה הינה תוכנה מבוססת לימוד מכונה (MACHINE LEARNING), היכולה לשמש להוצאת ולקבלת שיחות טלפוניות. הבוט יוצר קשר טלפוני עם רשימת מספרי טלפון שהוזנה מראש, ובאמצעות שימוש בקול אנושי מוקלט ותסריט שיחה מוגדר מראש הוא "שואל" שאלות ו"מבין" את תשובותיו של הדובר בצדו השני של הקו. הבוט "יודע" להשיב תשובות שנקבעו בתסריט, לקיים דיאלוג שיווקי ומכירתי, ולספק למפעיל התוכנה תמליל של השיחה ועוד נתונים שונים ומידע סטטיסטי לפי הצרכים באמצעות ממשק ניהול מקוון, דוא"ל, סמס או אמצעים אחרים.
  • רמת ההאנשה של הבוט כה גבוהה ולימוד המכונה כה איכותי, עד שמרבית האנשים בצדו השני של הקו כלל לא מפנימים שהם משוחחים עם בוט קולי שעונה להם בקול אנושי מוקלט מראש. הם בטוחים שהשיחה מתנהלת מול מוקדן או מוקדנית בשר ודם.
  • הפלטפורמה משמשת בעיקר מוקדים טלפוניים (CALL CENTERS) למטרות שונות, כגון: גיוס או טיוב לידים (lead – דהיינו, פרטי לקוח פוטנציאלי המתעניין ברכישת מוצר או שירות); שיווק מוצרים או שירותים ללקוחות חדשים או קיימים; הודעות על מבצעים והנחות; קביעת תורים; הפניית לקוחות לנציגי שירות; קבלת הודעות; זימון לראיונות עבודה וסינון מועמדים לתפקידים; גיוס אקטיבי או המוני לטובת אירועים מיוחדים; מתן תזכורות לחידוש מנוי או מסלול או לתשלום חובות; וכיוב'.
  • יתרונות של הפלטפורמה ברורים. הוא חוסך בכוח אדם ומעלה את האפקטיביות של השיחות (עד 80 שיחות בשנייה). הוא מאפשר ליזום שיחות יוצאות ולקבל שיחות נכנסות. הוא יכול לפעול 24/7, 365 ימים בשנה, אינו נדרש לימי חופשה או מחלה ואינו זקוק להפסקות. הוא משתפר עם הזמן. הוא "יודע" המון שפות בהתאם לתסריט השיחה שמוגדר מראש ולזמינות אדם דובר השפה שאותו ניתן להקליט.
  • טוב משמע אוזניים ממראה עיניים מוזמים להתרשם מדוגמאות לשיחות שבוצעו 
האתר עובר שדרוג... אולי פיספסנו משהו )